Wydajność usług, kontrolowana
przez dedykowany system
Oprogramowanie
Nasze rozwiązanie informatyczne stworzyliśmy od podstaw biorąc pod uwagę potrzeby logistyki zagranicznej e-commerce. Zamiast uniwersalności postawiliśmy na specjalizację. To pozwala nam zwiększać wydajność systemu i rozwijać funkcje niezbędne jedynie w obsłudze logistyki w sprzedaży zagranicznej.
System GLOBAL24 jest jedynym sposobem na korzystanie z naszych usług wysyłkowych i obsługi zwrotów. Dostęp do niego jest bezpłatny dla wszystkich sprzedawców, którzy zarejestrują się na portal.goglobal24.com.
Zarządzanie wysyłkami
Podstawowymi danymi, na których opiera się większość funkcji, są informacje o zamówieniach kupujących. Zamówienia można dodawać manualnie, importować lub pobierać automatycznie z pomocą integracji, które opisane są niżej.
Generowanie etykiet
Najważniejszą funkcją systemu jest generowanie etykiet zagranicznych kurierów. Nasz sposób ich tworzenia jest unikalny, ponieważ generujemy je sami, niezależnie od systemów kurierów. Pozwala to na lepszą wydajność oraz pewność tworzenia listów przewozowych. Istnieje możliwość generowania etykiet poprzez API (REST).
Kontrola zwrotów
W systemie znajdują się aktualne informacje o przyjętych przez nas zwrotach. Wpisywane są one przez nas w Niemczech, w Wielkiej Brytanii, Francji, we Włoszech oraz w Hiszpanii jeszcze zanim trafią do centrali w Polsce.
Powiadomienia email
Powiadomienia email można dowolnie skonfigurować na podstawie wielu możliwych w systemie zdarzeń. Informacje o nich mogą docierać na zdefiniowane adresy sprzedawcy (np. alerty, e-faktury, status zgłoszeń) lub bezpośrednio do kupujących (np. po wygenerowaniu etykiety lub w przypadku problemów kuriera z doręczeniem). Treść wiadomości można dowolnie edytować.
Zgłoszenia
Wszelkie pytania lub reklamacje dotyczące wysyłek i zwrotów można zgłaszać bezpośrednio wewnątrz systemu. Nasz dział obsługi klienta właśnie w ten sposób najszybciej i najdokładniej rozwiąże wszelkie problemy. Do zgłoszenia można również dodawać załączniki.
Generowanie faktur
Do tworzenia faktur zakupu dla zagranicznych kupujących przygotowaliśmy przydatny moduł. Pozwala on na konfigurację danych sprzedawcy, stawek VAT, numeracji oraz języka faktury. W ramach szablonu można ustawić własne logo w postaci pliku graficznego.
System obsługiwany przez urządzenia mobilne
Oprogramowanie działa na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety. Takie rozwiązanie ułatwia dokonywanie operacji na urządzeniu mobilnym.
Integracje
Połączenia z zewnętrznymi systemami pozwalają na automatyzację obsługi zamówień zagranicznych. W bezpieczny i pewny sposób integrujemy się z najlepszymi systemami e-commerce, eliminując potrzebę własnoręcznego wpisywania danych czy też importowania ich z plików CSV.
Wtyczka Ebay automatycznie pobiera zlecenia z serwisów ebay.de i ebay.co.uk. Poutworzeniu lub zeskanowaniu etykiety, numer listu przewozowego może być wysłany z powrotem do Ebay.
Automatyczne pobieranie zamówień z Amazon.de, Amazon.co.uk i Amazon.fr możliwe jest przez dedykowaną wtyczkę. Numer śledzenia wysyłany jest do Amazon po stworzeniu etykiety lub jej zeskanowaniu przez kuriera.
Baselinker jest wszechstronnym środowiskiem online dla e-sprzedawców. Łączy ogromną ilość systemów i rozwiązań e-commerce. Nasza integracja pozwala na obsługę wysyłek i generowanie etykiet z poziomu systemu Baselinker.
Jedna z najpopularniejszych platform e-commerce. Umożliwia szybkie i proste otworzenie własnego sklepu online. Za pomocą naszej wtyczki, etykiety nadawcze można generować z poziomu panelu IAI.
W przypadku dedykowanego rozwiązania e-sklepu, polecamy skorzystać z naszego API. Udostępniamy szereg przydatnych funkcji do integrowania się z naszym systemem.
xSale to rozwiązanie do zarządzania wielokanałową sprzedażą w internecie. Integracja z xSale wspiera generowanie etykiet wysyłkowych wszystkich na wszystkie kierunku obsługiwane przez Global24.
Plentymarkets to wiodący dostawca rozwiązania informatycznych dla e-commerce w Niemczech. Wtyczką umożliwia generowanie etykiety wysyłkowych oraz zwrotnych z poziomu systemu Plentymarkets.
IDEAerp to webowe rozwiązanie dedykowane branży e-commerce. Automatyzuje złożone procesy sprzedaży. Zapewnia integrację z Goglobal24 poprzez API, co pozwala na komunikację z systemem kurierskim w czasie rzeczywistym.